névjegykártya nyomtatás
Foglalkozás

Névjegykártya: hogyan lehet meggyőző és esztétikus?

Egy konferencián vagy egy üzleti partnerekkel való tárgyalás végén szinte már rutinszerű mozdulat a névjegykártya átadása. Habár egy apró kis kartondarabról van szó, sokszor nem is hinnénk, milyen nagy szerepe van a partner meggyőzésében, egy üzlet megkötésében. Ha úgy érezzük, hogy a megbeszélés jól ment, biztosítsuk be és pecsételjük meg egy hiteles, esztétikus és meggyőző névjegykártyával! Na de milyen egy jó névjegykártya? Cikkünkből kiderül.

Csak a fontos információkat tartalmazza

Egy jó névjegykártya nincs telezsúfolva információkkal. Gondoljunk bele, mi is a célja a névjegykártyának? Leginkább az elérhetőség megosztása. Éppen ezért bőven elég a név, titulus, e-mail cím, telefonszám, valamint a cég címe. Az is lényeges, hogy ezek az adatok ideális méretben legyenek a kártyára nyomva. Kellemetlenek lehetnek mind a túl apró, olvashatatlan betűk, mind pedig a nem túl esztétikus, túl nagy betűk.

Letisztult és esztétikus névjegykártya

A külalakot tekintve is bele tudunk csúszni a két végletbe, de egy névjegykártya esetében is az arany középútra kell törekednünk. Nem jó például, ha túlságosan egyszerű, ahol az információ szinte csak egy fehér háttérre van nyomtatva. Ezzel szemben a túl színes, szemnek zavaró kinézet sem előnyös. 2-3 színnél több ezért ne legyen a névjegykártya design-jában. A megjelenő színeknek pedig passzolnia kell a cég stílusához és logójához.

Minőségi anyagból készült névjegykártya

Sajnos az sem mindegy, milyen papírt használunk. Egy sima, vékony, könnyen gyűrhető anyag esetén szinte biztosra vehetjük, hogy üzleti partnerünk elhagyja, összegyűri, vagy a mosógépben végzi a nadrágzsebben felejtve. Érdemes ezért a névjegykártya nyomtatását szakértőkre, például a Promédia Reklám Nyomdára bízni. Ők vastagabb, minőségi papírt használnak.

Ne a legolcsóbb kategóriából válasszunk!

Persze fontos kalkulálni, mi fér bele és mi nem. Egy viszont biztos: a végeredmény is olyan lesz, mint az összeg, amit rászánunk. Nem szükséges a legdrágább terméket választanunk, de itt is próbáljunk az ideális középútra törekedni. Akár egy üzlet is múlhat egy minőségi és esztétikus névjegykártyán.